fashion week


image360















längesen jag uppdaterade om vad som hände i mode världen och
tänkte lika bra att göra det nu så, haha nu gör jag det,
har precis kollat på de flesta kollectioner från Milano och Paris,
och valt ut mina favoriter enyoj,




image361


Stora pälsjackor ser man nästa på alla visingar, själv är jag helt tokig
i dessa som jag valt at ha med

Den vita är från Dior
Den gråa från : Armani
Den Brunbegia är från Emilio Pucci
den Bruna : Fendi
Sist men inte minst
den sista är från Gucc
i


Annat vi ser på visningar är mycket stora kavajer till
söta klänningar här är mina favoriter

image366







Blommigt som även är sommarens trend håller i sig
även i vinter, själv var jag inte så fötjust i det blommiga men
har ändrat min åskit och kan inte sluta leta kläder med
blommiga motiv , här är höstens snygga blommiga trend



image372






Sen så har vi även mönstrat vilket jag inte är så särsklit förtjust i alls
men man vet aldrig man ändrar nog säg, men klart det finns snygga
plagg som är mönstrade måste säga att jag dock gillade Emillio puccis
här får ni se ,

image376








Glamorösa klänningar, I love, tänk att få chansen att ha på sig
en utav dessa utvalda klänningar på en gala. elle få gå på röda
mattan, som vi säkert kommer se andra kändisar göra,




image386





Visst är kläderna helt ortroliga, jag sitter här och nästan spricker för att
jag inte har mitt fashion tv, som visade alla shower live under fashion veckorna
nästa hemskt, tur det att man har Vouge.com att gå in på, jag måste dock säga
att denna säsongen är jag oerhört besviken på min personliga favorit
Marc Jacobs, Jag blev inte imponerad alls, samma sak med
Miu Miu, men de är trots allt mina favoriter,

Nu ska jag ge mig av, <3

// Ermina





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0