give up,


image356

Jag blir tokig när jag läser att Mischa Barton efterfrågades till gossip girl.
så här löd mina tankar,

1, skaparna av oc var ju med när hon förstörde hela showen, och nu vill de ha
med henne igen, HALLO VART ÄR ERA TANKAR?

2. Så jävla bra skådis är hon inte, att hon ska vara med och rubba den

3, kom över den himla konstiga människor finns väll bättre skådisar

4 denna är ju lätt bäst, hon tackade även nej till rollen, Goo girl
hon gjorde något bra trots allt, och Josh för H...... du borde veta bättre en
att bli dissad av henne ahahah,

om det är någon jag vill se i GG är det lätt Adam Brody,
vad tycker ni , tycker ni att Mischa skulle tackat ja?
eller tell me i wanna know

Nu ska jag kolla på Gossip girl på tal om det ahha

XoXo // Ermina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0