göteborg

image399


Glad påsk på er :)


jag sitter här helt överlycklig som ska till göteborg,
ahah låter kanske lite konstigt, men ni ska bara veta
jag ska åka och Shoppa då, :) tänk för mig
är det som att komma till himlen ahh
inte för jag varit i himlen men ni fattar ahha,

tänk er , ZARA, Mango, monki, allllla affärer som
inte finns i närheten av värnamo

på måndag blir det av, rensa garderoben med massa
ny vår mode, för er som kasnke
bor i en stor stad låter detta säkert inte klokt men
för mig som bor i en liten stad där vi har ett få antal
butiker är detta bättre än något annat :)

haha nu har jag nog beskrivit hur glad jag haah nu,

i alla fall glad påsk på er igen ,
ska slänga upp lite mode senare
ett tag sen nu ehhe :)

// Ermina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0