halloj

image355



Nu sitter jag här igen och ska strax in i dushen ändrade planer
vi ska till Alma istället. jag har ingen blekaste aning vad jag ska ha för outfit
jag lovar ta kort på den i alla fall so you get to see it.
joo som jag sa inna så skulle jag ut och springa men det blev aldrig av
så jag dansade i 1 timme, i hade a great time, that's for sure.
hur många känner igen denna låten hur gammal som helst men
lika bra ännu,

R.kelly - Move your body like a snake

jo irma min lilla syster kom upp till mig och sa

irma: haha jag var hos sandro och vi gjorde kladdkaka
och han halkade så hela kladdkakan åkte ner på golvet.
och han ba NEEEEEJ, vet du vad vi gjorde sen?

Jag
: Nej? vad?

Irma
: vi åt den på från golvet ahahah

Jag
: ni är fan sjuka haha

är dom bara inte för goa,


Mamma&Pappa var i jkpg i dag och skulle inhandla nya hemtelefoner
om ni bara viste vad de kom hem med, im proude to call the my parent's
ur snygga telefoner med världens coolaste design ska hitta en bild så ni
får se dem. bilden ser ni längst uppe,

ne men om jag inte ska gå och börja
göra mig iorning kanske,

Hoppas ni får en kanon kväll

Puss&kram






Kommentarer
Postat av: Bella

telefonerna var ju jättesnygga :)

2008-03-04 @ 16:15:28
URL: http://gleam.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0