style,

image392


här är en outfit jag tagit fram för killar som jag tycker är snygg,
och trendig, sen vad killarna tycker om det vet jag inte
haah har aldrig gjort något sådant tidigare, men måste
alltid finnas en första gång för allt inte sant?

denna stilen skullle jag beskriva som ganska slapp, och trendig
relaterar inte till direkt någon stil utan något alla kan ha på sig,

Tröjan, Byxorna & jackan kommer från H&M
Skorna & glasögonen kommer från asos


image393


här är en annan stil, lite sommar/ vår stil, passa även alla,
lite klassisk och stilig, något man använder på en sommar date
eller något liknande, stan skola u name it,

skjortan
byxorna
kommer från H&M

skorna, glasögonen och klockan
kommer från Asos.


image394

här är en streetstyle tycker jag helt vanlig, man kan ha den vart man
känner för, kläderna och skorna kommer från Asos
förutom kofta som kommer från h&m


image395

här är min Seth cohen style, passar killar åt det rockiga hållet
allt på bilden kommer från, asos.com


allt från nu, som sagt min första gång jag gör detta. hoppas
ni gillar det, nu ska jag sova

Caio // Ermina






Kommentarer
Postat av: Natta

tack så mycket :)

jackan från H&M är så fin.

2008-03-13 @ 19:30:36
URL: http://naaatha.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0