tisdag,

image401


godmorgon,

sitter här och undrar om jag är dum i huvet, för jag brukar
aldrig vakna så här tidigt när jag har sovmorgon,

jag skrev ju att jag skulle till göteborg, fast det blev inte så
jag & lirre åker till jönköping idag istället, lite tråkigt tycker jag
eftersom jag ville in på zara, men men jag ska ditt senare i vår så
det är lika bra med tanken på hur vädret ser ut nu,

jag vill ha vår, vår så man kan ha balerina skor på sig, högklackat
korta jackor, klänningar, massssa annat

jag hoppas att det inte en i närheten finns någon snö i april eller maj,
för då vet jag  inte vad jag gör,

ne nu ska jag och min syster kolla på första avsnittet av säsong 4 på
the hills, premiären var igår  i usa,

Byebye <3 // Ermina

Kommentarer
Postat av: Anonym

oooh vart har ni hittat avsnitten från säsong 4?! Dying to see them :D

2008-04-01 @ 22:29:04
Postat av: Svar:

de finns på mtv.com det är fortsättning på säsong 3, ber om ursäkt för
jag sa säsong 4

2008-04-01 @ 22:31:25
URL: http://californiendream.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0