You,

Halloj, jag vet att jag inte uppdaterar min blogg som mycket som möjligt
sorry for it. Ska bättra mig, jag var ut och gick en stund innan, helt själv

imponerad av mig själv är jag med, tänkt för det ni, jag gick förbi ett ställe jag bodde
på när jag var 6- 13 år, det var tider,

jo på den tiden hade jag en barndoms kompis
som hete Roxane, vars pappa berättade att en äldre man som bodde på samma område
som oss hade en röd volvo som alltid stod utanför och på parkeringen på samma
plats jättegammal var den och alltid lika ren och fin,

jo så berättade Roxanes pappa för oss att mannen med den röda volvon,
hade slitit och jobbat för den dära bilen.

och idag när jag gick förbi det området när jag var ute och gick så såg jag att bilen
inte stod på sin plats då fattade jag med engång att han hade dött, eftersom
han var jättegammal,

rest in peace the man with the red volvo,

nog prat nu ska jag iväg,

Puss&kram

Aufwiedersen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0