2 maj

Godmorgon, jag sitter här och funderar vart jag ska börja
i fall jag ska börja städa mitt rum som mamma tjatta på mig ellelr om jag ska sortera
alla mina tidiningar som ligger lite överallt i mitt rum, hur det än blir
så måste ja städa, gosssh i don't want tooo.

i går var jag på grillfest hos lirres pojkvän Amer, väldigt trevlig.
roligt folk så man skrattade och hade kul och så :) nackdelen med det hela var att det regnade, det var det sura
men allt annat var okeey, jag glömde min kamera
och almas batteri dog sooo no pic sorry . nu är det skärpning här ska banne
mig se till att jag får med mig min kamera,

senare i dag ska jag på stan och fika med några kompisar
och det ska  bli så skoj såå :)

hörs senare ha en bra dag, // Ermina

Kommentarer
Postat av: Mister T

haha det var jag också, vilket sammanträffande

2008-05-04 @ 20:17:28
Postat av: Svar:

hhah jassså vem är mister t då?

2008-05-06 @ 00:11:51
URL: http://californiendream.blogg.se/
Postat av: amer

hahah ett helt tema om min fest, ja är smickrad indeed, o ja vet vem mister T är, hoppas ni hade kul 8-|....

2008-05-07 @ 01:16:25
Postat av: Svar:

ahahah jaa amer det ska du känna dig, haha det var kul . jassså haha your famous .

2008-05-07 @ 16:36:35
URL: http://californiendream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0