20 maj.



Hejsan, Idag har varit en så onödig dag, jag började vid 12 sen hade vi ingen engelska så jag
fick sitta och vänta typ 1 ,5 timme tills vi började, fast jag satt me linn i min klass
och det var kul hon är så rolig så haha :)

sen så fick vi sitta på en lektion i ca 20 min och gå hem , alltså har jag haft lektion på 20min
idag och inget mer, boooring,
Och vet ni vad i morgon fyller jag 18, tänkt freeeeeeedooom,
ahahhaha, typ när mamma och pappa och ens kompis ba vad önskar du dig
helt seriöst vet jag själv inte vad jag vill ha allt var så
mycket lättare när man var lite man ba hmm jaa vill ha den
docka eller vad det nu var, nu vill man ba ha pengar eller något

det är så svårt,

i skolan har dom dragit i gång tältprojektet och det är faktiskt ganska kul,
där band uppträder på skoltid, im lovin it : )

ne nu ska jag kolla på gossip girl, jag spricker så bra det var måste see.

Take care // Ermina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0