25 maj

Goodmorning :) sjukt pigg är jag idag, vet inte varför,kan springa ett mataron i fall det
skulle behövas, I fredags var jag med mina tjejor och hade tjejkväll det var så mysigt så
det är sjukt så bra det känns att ha dom där, verkligen som systrar vi kommer bara närmre
och närmre varandra, you guys rock. Så fick jag en döööööö snygg väska av dem
såå här ser den ut, love it.
 

den är chock rosa inuti, det är en väska från david jones eller vad det var, skiiiiiiiit snygg ilove it
thank uu guys :)

åter kommer sen måste städa min garderob, booooring men ska kolla på gossip girl under tiden lär
nog gå fort då


btw alla mammor happy mothers day <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0