almas mobil


Alma, lirre och jag hos sofia, sisters <3 detta gör vi bäst sätter oss ner och pratar
ibland kan det bli så konstigt att vi liggar på varandras ben för ingen
orkar hämta kuddar eller något, dessa människor kan jag vara mig
till 100%. love u guys, Bff <3



fick några bilder precis från almas mobil hahaha, kul att veta
att hon tar kort i smyg ahah smart är hon ska med det, mina
vänner säger jämt att det inte vill vara med på kort (sofia),


i skolan när vi hade eget arbete i tyska tror jag, hade ingen anning om
att hon tog kort hahaah, för konsentrerad



idrottsdagen. när jag och sofia låg och vilade, att jag inte såg
att hon tog detta kortet heller, haha värsta paparazzin är hon haha :)


Nattinatt<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0