Day of a dream.



Idag har det var så kul, trots att jag avskyr söndagar så var denna helt
fantastiskt, Lirre kom hit vid 2-3 tiden så vi gick ut och solade litte
sen så bestämde vi oss för att gå till stan eftesom
postkods grejen var här var det jättestort i stan så jättemycket folk var där vi tyckte
det var tråkig så vi gick upp till Alma och pratade en stund sen gick vi ut och sen gick
vi ända till lirre och jag och alma hade inget att göra medans
lirre pratade i telefon så vi tog massa kort, men dom lägger jag upp senare för
har inte lagt in dem ännu.  helt underbar var dag, tack
Girls, you rock <3

ska kolla på ett andra avenyn avsnitt sen vart det godnatt för mig,
Vad tycker ni om andra Avenyn?


godnatt, Sleeptight,

Xoxo // Ermina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0