design




Hejsan, inte hunnit blogga något idag, morgonen startades med nationella prov
i engelska b. herregud svåraste provet någonsin, hör grejen är helt unbelivble sjuk
sen fick jag så ont i magen att jag gick, hem och hade ont i magen fram till 4 på dagen fy
tusan om jag vart arg under de timmarna, sen gick jag till min gamla skola och hämtade
ett papper till au pairen, senare på dagen ringde en av de som sitter uppe vid kontoret i stockholm
inom au pair, och ringde och sa att eftersom jag söker in så tidigt så kommer jag nästa garanterat hamna
där jag vill, and i sayyyyyyyyyyy LA. here i come,

joo jag tänkte vissa er lite designs jag har gjort snarare två men ska rita mer och mer
tell me what u think look above,


hugs and kisses
// Ermina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0