My B-day




Idag är jag 18, tänk när man var liten tänkte man ba tänk när jag blir 18, nu är
jag det wihooooooo, min dag har varit helt fantastisk, fick ett jättefint halsband från
mamma och pengar från dem ,eftersom jag är så kräsen när det gäller saker och ting
sen så ska vi fira mig mer i morgon för mamma har jobbat och så, och till helgen blir det
partyyy :) jag fattar inte hur det kan ha blivit en så bra dag, först vaknade jag med
sol i mitt rum, sen så hade vi knappt något arbete alls idag, utan soft skoldag överhuvudtaget
efter det så gick vi till tältet där de har tältprojektet väldigt populär på vår skola
och vet ni vad så kom min favorit låt. Wonderwall, det var verkling wow moment för mig

visst har man en sån låt man aldrig tröttnar på och en låt som betyder något, det gör denna låten
den är helt otrolig, vilken gillar ni bäst den med oasis eller ryan adam? jag
föredrar den med Oasis fast jag hörde den med ryan adam först, min kamera är död idag
men ska nog hinna ta ett kort innan jag går lägger mig det kommer massa bilder
till helgen i alla fall, tack för en bra dag

Xoxo// Emmis

Kommentarer
Postat av: L:G

Happy B-day, dear friend!! <3

2008-05-22 @ 00:18:53
Postat av: Ermina

thank u once again

2008-05-22 @ 01:03:25
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0