Oasis



Wonderwall.





Champange supernova, jag älskar den låten jag får rysningar
varje gång


okej jag ger mig, jag har alltid sagt att Keane är bättre en Oasis
men nu ångrar mig, Oasis är kärlek, helt seriös varje låt de har berör mig
musik ska prata med en och det gör detta, jag har så fått mina rockiga sidor
av min pappa ni ska få se han hade värsta rockstilen och vet ni
vad det var snyggt med, tunn slips skinn jacka jaa ni vet köret converse
nu ser jag inte pappas coola stil längre ska ta kort i morgon på hans gamla bilder
så kommer ni får see,

i alla fall back to Oasis. de har en låt som heter champang supernova
seriöst jag älskar den låten, den och wonderwall är mina
favoriter låtar.

jag vet att coldplay kommer med nytt album jag hoppas
på allt att Oasis kommer med, om coldplay kommer
till sverige ska jag givitvis boka biljett men tänk om
oasis kommer gosssssssh jag svimmar ifall de
skulle komma, well well,

gillar ni Oasis?

xoxo// Ermina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0