ryggskada

image503



godmorgon hoppas ni hade det trevligt i går
det hade inte jag i alla fall hade världens smärta I Ryggen
så jag somnade ganska tidigt inte nog med det jag vaknade med
en ännu värre skada så nu kan jag knappt röra mig på överkroppen
jag känner mig som en säckpotatis, inget bra ialla fall
så jag ringde precis upp till sjukhuset och
pratade med en sjuksyster eller det var en kille
då blir det sjukbror. aa i alla fall så sa han att jag skulle ta
2 alvedon och en 1pren för regelbundet ända tills på måndag
speciellt innan jag sova,

så jag tog det och nu känns det som när jag är knäpp i skallen
eller något känner mig sjukare nu än från första börja. anyways

jag stötte på min gamla eng lärare igår magda hon är nog världens
goaste människa, och jag lovar verkligen det, henne har man
aldrig tråkigt med,  alla fall så frågade jag om hon kunde skriva en personlig
rekomendation om mig till au pairen och hon ba jaa klart jag kan såå
nuu ska hon göra det sen ska allt skickas och sen är det done :D

nu ska jag vila, känns som jag inte har något vett i huvet,


Ps. kollade på en film med emma watson i går ballet shoes hette den var så där
men måste bara säga att Emmas stil är something to die for,



Hugs and kisses // Ermina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0