summmmer

jaaaaaaaaaaaaaaaa.a, jag kom in på min blogg den har inte funkat evigheter
i fall ni undrar varför jag inte har bloggat, okeej eftersom jag inter har bloggat på
länge så orkar jag inte gå tillbaka utan berättar om igår och idag.

idag kommer postkodslotteriet till min pyttelilla stad inte nog med det till min gata
men där tar det slut inte till mig i alla falll min granna har tydligen vunnit
i am soooooooo jealous of them. joo i alls fall dem kommer så
kolla efter gatan för dääääär bor jag hahah,

joo sen såå igår vart vi hemma hos Azra och grillade det var trevligt, efter det kollade vi
the italien job och jag fattade NADA, seriöst inget alls så stackar lirre och etrit som
fick sitta och förklara hela filmen för mig, hhah nu fattar jag i alla fall
vad händer dag då? joo jag ska plugga,pluggga plugga plugga
inget annat än matte kille mee haahah

nu ska jag ut i solen lite,

hugs and kisses <3 // Ermina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0