bad update.




heej bloggen, jag vet har inte uppdaterat på evigheter, and iam sorry.
jag är sååå trött skulle kunna somna framför datorn, men allt är
så fyrkantigt och hårt här så man får ont i huvet om jag skulle luta mig neråt ju
min säng ligger ugefääär hm 4 steg bort, orkar ja, jaaaaaaa

i alla fall i går skulle jag och lirre gå på en albansk fest.
det var länge sedan man var på en albansk fest,
det var helt okej, man  fick minne från sitt hemland,
ojaaa. så var det men efter det drog vi till harrys.
där var det ös med folk. det var helt okej,

men jag är så tröttttt på att gå ut här i värnamo nästan
så man ba ohhhhhhhhhh, jobbit, ne nu så ska jag nog
vänta lite, med det dära festande, trot var jag nykter igår.
men vilket fall som helst, har annat och tänka på.
men nyår är ju snart här då mina vänner bankas
det fest, inget mindre då ska ni allt få se en Ermina
som bäst :). annars har min helg vart slapp.

men gud vad skoltröttt jag är nuu i november jag vet har bara
ett halvår kvar snart, men i alla fall frästen
kan ni tänka er att om lite mer en ett halvår är jag i usa
det ni, i can not wait more. då lirre blir det
Los freakinnnnnn angelse, and lots lots of party,
nee men gud kan knappt hålla mig,
frästen min kära far fyllde år idag han fyllde 42 år,
åren spring förbi ju. han är bra han,

nee nu så ska jag sova jag vill det är så trött.
ska nog lyssna på coldplays - 42
ett tips till er , viva la vida skivan är genialisk eller gud vet
hur det stavas men den är det, alldelse perfekt.

Sleep tight.

Ermina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0