Ett historiskt minne



den 5 novemeber 2008, går till historia,
jag är överlycklig att just denna man
vann valet som president i usa,
jag vet att han kommer att gör america till
ett bättre ställe.

ett utav det som jag uppskattar mest är
att han ska dra tillbaka alla soldater i afganistan
och precis som han sa i en intervjuv,
att det är inte irak som har gjort usa illa
det är Bin ladin, Bin ladin kan inte för alla
människor i hela irak det är fel. att döda människor
för något de ej är inblandade i är ovardeligt.

Vem som blev vald som president i usa
( OBAMA) på värkar oss över hela världen också
vad obama gör återstår att se.

En tjej sa till mig i skolan idag att han utnyttjar att han är färgad

hur kan man utnytja ens hudton,. hudtonen födds man med
vad som är under den är vad man utnyttjar , jag tycker det är fult
 att använda ett sådant utryckt, just därför är jag glad över att Barack obama
vann han visar att alla drömmar slår in bara man ger med sig.

med det säger jag god natt. //Ermina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0