Gabrielle "Coco" Chanel






jag har börjat läsa väldigt mycket om Gabrielle Chanel. Hon har alltid varit
en insperation till mig, Hennes liv är verkligen en fantastisk historia trots att jag
bara kommit halvägs in i en av böckerna kan jag knappt låta bli att forstätta läsa
Man skulle nog kunna beskriva Coco Chanel som en kvinna som visste hennes mål
och gjorde allt i sin makt för att nå upp dit. Jag måste dock medge att jag var översakad
om att hon bott på barnhem, och inte haft något till att vara en av världens
rikaste kvinnor. Hon är en insperationen för mig rent stil messigt samt en del av
personligheten, hon döljde mycket om hennes riktiga jag och försökte framställa sig
själv som om hela stil liv varit rik och överklass,

flimen om henne kommer ut snart, ska bli väldigt kul att se,
Chanel är ett av mina favorit märken, och man märker att lagerfeld
fortfarande använder sig av Cocos stil, hon stod för enkelt men elgant
hela hennes resa började genom en hattbutik, vilket man även såg mer förr
fler chanel hattar på visningarna tycker jag,

hon var fantastisk, hon är verkligen en legend



-How many cares one loses when one decides not to be something but to be someone.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0