Götet

heej bloogggen, sitter här super trött är jag, göteborg var så kul men
gud vad mycket folk det var, speciellt för mig som inte är vann vid det.
det blev lite shooppping, ska visa det sen, för min digitalkamera
har inga battarier, i vilket fall som helst så ska jag tippsa om ett skit bra
vintag/ second hand för bägge killar och tjejer i göteborg som jag tackar
tjejerna på Gina tricot i något av de alla tusen, som sa det och
hjälpte oss med vägen,

Ragtime heter stället och ligger på magasingatan i göteborg,
jag höll på dö, visste inte vart jag skulle börja kolla och hade inte
tillräckligt mycket pengar med mig heller men kom därifrån med
en burberry shjal i alla fall, joo fick syn på Stam bagen, låt mig säga så
här den är myyyyyyyyyycket bättre en på bild jag ville ha den sååå himla
mycket att jag ville sitta som ett barn och gråta tills jag fick den
ska locka ditt mamma och be henne köpa den till mig,

aa nu ska jag vila blir hemma kväll för mig
hah frästen måste berätta kom fram en snubbe hem till osss
och knackade på, och min syster ropade på mig
och när jag kommer ner ser jah ett par killskor så tänker sandro vi
dörren, ahah men onej där står en stupfull kille som jag
inte tror vet vart han ska ta vägen, haahah letade efter någon ingrid,
ahhaah sjukt sköna sånna dära.

vi hörs snart // Ermina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0