höst,




idag har jag inte varit i skolan trevligt va, nej jag var där en snabb runda för att hämta hem lite
grejer som jag tänkt och plugga ikväll, min "halsfluss" har blivit bättre men nu tror
jag att ja har fått en förkylning med feber, jaa feber som jag aldrig ha,
väldigt trevligt,. men det är nog bra att vara så här i alla fall,. vilket fall som helst
ska jag tvinga mig till skolan imorgon bitti, har bara två lektioner
sedan ska jah jobba i två och en halv timme, efter det har Elvira i min
klass fest, för hon har blivit stor flicka nu :) så ditt vill man ju, om denna idiot grejen
nu försvinner vilket jag ska göra allt i min makt att den gör om jah så ska
fejka in i det sista haha , nee nu ska jag vila en stund, och sen blir det svenska för hela bunten,

Pussss // Ermina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0