I am in love..

with vanilla, jag älskar mitt vanilj te, inget slår det,
eller vänta tänkt om man lyssnade på coldplay.
drack det jaaa what can i say im in haven,

men nu kan jag inte svälja mittttttt vanilj te
inte ens en jävla alvendon, något inne i min
sinnes sjuka hals, vägrar ta i mot mittttt goda vanilj
teeee, i hattttttttttttttttttttttte u hals,

jaa buhu super synd om mig låter det säkert som
vilket det inte är. jag får vara nöjd med den skit hals jag har

frästen jag är besatt av ett nytt reality tv program som heter
stylista och kommer la säkert ut någon gång i sverige snart med
men denna serien handlar om att ett gäng unga människor med
ett sinne för mode och en dröm att få jobba på elle tävlar om att
få ett jobb där,

den är fantastisk. Ni måste se det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0