I LOVE fridays.

har jag sagt att jag älskar fredagar? well i do, mår betyligt mycket bättre
och är sugen på utgång, Elvira i min klass har förfest till harrys idag, så har
varit på stan och köpte en present till henne, sedan har jag köpt två presenter till mig själv med,
hahah jaa jag ve, buhu men jag var  ekonomisk idag, jag hittade marscaran i mitt liv
som är den bästa på rabatt hur motstår man detta förslag? dont think so,
i alla fall lyssnar på RIhanna - Rehab som jag har tjattat ut totallt har ni sett
videon med henne och justin timberlake, Hi justin säger jag bara,

juste hade nationella muntliga idag, jösses jag vart inte så förbred på det
men jag fick ut det jag ville, och som belöning till detta blir det ingen svenska
för mig på tisdag och torsdag, vilket fall som helst,

jag ska stoooooor städa mitt rum, det ser inte riktigt klock ut
ska göra om lite med tror jag ska ta kort såååå får ni ser
the diffrens, thihi.


i See you guys on the dance floooor,

// Ermina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0