i want the 90's back



kan ni mot stå dettta eller haaaaahahahaah
men gud frästen har ni sett hur han ser ut nu eller?
ja tur att min smak ändrades med tiden ahahhah.



Jag älskar 90 talet, allt var på toppen då.
musiken. är på toppen, filmerna, ja ni minns väll my girl
små stjärnorna, Spice girls, Aaron carter ( hugh Crush on him)
sen backstreet boys jaaa, we all did love them, allt var sååå
himla bra då, trot att jag levede barndoms livet då, jag tycker
det är så kul att sitta och lyssna på när Shpresa berättar hur det
var och vara tonåring på 90-talet, joo frästen robin frissan, sittande
på killar och tjejer, ahahha , silver jackan men gud om den låg
långt uppe på önske listan, oja, jag älskar 1990 talet,.
visst 2000 talet är la bra, men 90 talet var på sitt viss, här känns det
som om alla vill verka vara som alla, ingen som sticker ut ur mängden
jaaaaaaa inte som 1990 talet, jaa sitter och lyssna på

Ganster paradise- låten SKRIKER 90-talet and i like it

frästen har jag sagt att världens bästa band var stora på 90 talet med
Oasis Var på toppen under 90-talet
år 1998 blev coldplay till, ja där ser ni.
try top that,

vilken är er favo 90-tals låt,
min är deffentivit,
Wonderwall, schocking va ,
men vi säger att ja skulle vara 9 år
och valt skulle jag sagt,
Britney spears baby one more time
eller Aaron carter I want candy
juste glömde christina aguliera - ginnie in a bottle
och sist men inte minst Spice girls ALLA låtar

oja min musik stil har ändrats en HEL del sedan dess
men minnerna slår ju till när låterna spelas och det går ju inte
slåååå eller hur, och frästen hur snygg var inte Aaron carter hahaha
men gud jag kommer ihåg när vi skulle bo hemma hos min syster bästa kompis
stina, som även henness mamma och min mamma var bästa vänner i vilket fall som
helst så skulle min lilla syster till göterborg med mamam och pappa. och kolla upp
en grej jag måste varit 9-10 år hahah satte på Aaron carter låten, gud nu har jag glömt
vad den heter en lugn låt ahah i alla fall och börjat sjunga med och låtsat att jag var
hans tjej haaaaaaahahahahahahaahah jaaaaaaaa på topp i mina bästa dagar
som 9år, gud vad kul det är att skriva om minnen
många fllera sånna inlägg blir det,


godnatttttttttt snygggisar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0