Montag

Hejsan. har inte hunnit uppdatera på hela dagen
har haft fruktansvärt mycket att göra, men så är la livet intil
vuxenhet antar jag, så nu sitter jag här med Codplay spelande
och nu är det green eyes,
det får bli dagens låt. green Eyes,

blir lite fashion Snart,

måste bara berätta vad som hände mig idag ahahah ,
Lirre shjusade mig på hennes cykel eftersom minär borta
aa i alla fall så skulle jag hoppa av, guess what jah fastnar med strumpbyxorna
på pakethållerns krok. ja så där sitter jag fast hahahahhhha men som
tur va var det precis vid mig. jaaaa vilket fall som helst,

jag alma och lirre var och pluggade på bibloteket, lirre läser men deckar snart
alma hjälper mig med matten sedan börjar lirre skratta och säger
- EMME haha du lyssnar säkert inte enshahahaa
- Joo, det gör jag visst,
sen börjar jag skratta och lirre med

sedan efter det, så skulle jag vissa en creapy sak min syster gör på mig,
och precis när jag gjorde det kurrade min mage, och de dog av skratt,

haha jag vet vi har riktig sjuk humor, men jag gillar den så

Caioo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0