stick to your words

Hejsan, har inte hunnit blogg så mycket,
det känns nästan nödvändigt att blogg, minst
en gång om dagen, jag vet inte varför det gör det
kanske börjar bli lite beroende av denna bloggen
who knows. I vilket fall som helst så hade vi Nationella prov
i Svenska B idag, jag har väldigt lätt för att skriva, börjar jag skriva
så flyter allt med. vilket fall som helst fick nästan ett utbrott på en lärare
idag, jag brukar inte säga i mot lärare men när de inte lovar vad de håller
ja då går det inte, i detta fallet var det att vi fick välja om man ville sitta i
en datasal och skriva provet eller skriva det för hand och jag valde data.
jag gick upp för alla hemska trappor i T-huset som är ja gud vet många
trappor för att sätta mig vid datorn och skriva mitt arbete, när jah kommer dit
så är alla datorer upptagna och min lärare pratar om något jag förstår inte förrens
jag kommer in att det inte finns platser till oss, så säger hon att de finns några lediga
och då säger jag genast a men jag gå ner till den andra och då svara hon
- men du står inte ens med på lista. i den studen klockan 8 på morgonen
visste jag inte hur jag skulle reagera,
- um jo det gör jag visst det, i fredags frågade du vilka som skulle sitta vid datorn
och då räckte jag upp handen, i vilket fall som helst så total ignorerade hon oss andra
och sa hela tiden det är inte mitt fel? vadå inte är det vårt fel heller om man frågar en fråga
bör man väll stå fast vid sina svar eller? ja egentligen är detta ganska töntig grej att vara arg över
men man kan inte låta bli, jag skriver mycket texter, noveller på min dator och
är  van vi det, när man sitter vid en dator är det mycket lättare att känna sig fri i tankarna
och inte har så stor press på sig själv, i vilket fall som helst tror jag min uppsats eller prov
gick bra, skrev en hel del. jaa det var min töntiga dag,

/ E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0