Sundaaaaaaays,

Heey my l o v e, sitter här och lyssnar på usher, ja jag vet har lite sån feber,
confession part 2 är det som gäller vet ni, i går blev det ett gäng med stans
bästa flickor, som kollade på en så kallad skräck film.
vilket det inte var, jag som är så skraj på skräkisar håller nästan
på lippa sönder när jag ser en , håller för ögonen och allt,
ne denna filmen var verkligen inget, jag och albulena satt och nästan
skrattade igenom hela filmen, sjuk och idiotiskt slut hade den, som
det flesta filmerna nu för tiden, precis som malin och shpresa sa,
- den nya trenden, I dont like it, haha i vilket fall som helst , så hade jag migrän
hela kväll och slutade med att jag spyde två gånger, super trevligt men sen efter
det månde jag som fisken i vattnet vet ni, jaa under,

dessa tjejer är bara för bra ska ni vet, jaa så var det med det.
tänkte slänga upp lite beauty tips jag läst om och kör med själv.
vad sägs om det, bra va?

Seeeeee you leater . Ermina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0