tisdag,

hejsan, hemma från skolan nu, det gick ganska bra, vårt projekt arbete ser riktigt
bra ut nu, och går med stora steg fram åt, vad säger ni om detta? ahha :)

fick reda på att vi hade studiedag i morgon. det var dagens
höjdpunkt lätt, inte kan bli gladare av detta heller. ska
sova över hos lirre i kväll och kolla på en ryssare kanske,
anela kommer med över men vi ska jobba med projekt arbete
med, hemskt skoj detta, jag vet jag kan snäsa och vara envis
men ett kläddesföretag slänger man bara inte ihop eller hur?

vi har nu sammanlagt 4 modeller och det behövs några till, vi ska även göra kill
kläder så det blir ett stort sortiment, sen gör vi även kläder som ingen annan
kommer ha. jaa jag ska nog ta och berätta mer om detta en dag när allt börjar
komma på sina platser.

ne nu ska jag vila lite,

Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0