i hate sundays

i hate sundays, jag tror alla gör det men inte lika mycket som jag
jag bara känner på mig att det är söndag, fast nu har jag inte så tråkigt
jag sitter här och kan itne sova har lov i en vecka såå gör inget att jag är
vaken sååå sent, tur va, ja i alla fall sitter och camar med shpresa
jah brukar aldrig kama, aldrig känns obehagligt men nuu när det
är med mina vänner är det skoj sitter här och skämtar,

jag har kul på en söndag, i am blowing a way,
jaa i alla fall plugg i morgon yes plugg på ett lov
you got to love it, sen blir det träning på kvällen och
en masssssssssa slapp.

idag var jag på möte med jobbet och fick reda på att ägarna
till mitt jobb har köpt ett cafe som jag fått jobb en ganska fint
cafe fakiskt och jag tycker det ska bli super skoj :D

Looooove too you :D kolla in denna bara ahhaha supe skoj :)



Kommentarer
Postat av: Matilda

TACK :D

2008-10-27 @ 15:44:01
URL: http://matildafiona.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0