i heart Kemi

men gud vad trevligt jag har , jag har suttit i mitt kök i nästan 3 timmar och pluggat
Kemi, ja vad tycker jag om niels bohrs utvecklande av atomkärnan vilket egentligen
han tog efter ernest något, japp, well you don't wanna know jag hatar borh från och med idag
varför hatar jag han för att kemi är det mest ointressanaste ämnen någon har skapat( efter matte)
jaa min åsikt tihihi, så nu har jag rast men jag måste traska ner, jag hade precis gympa med mig
själv japp till låten in the ayer med florida, jaaaaa såå nu är jag pigg som
ja någon som är pigg hela tiden så pigg är jag nu, nee nu väntar bohr och hans äckel
teorier på mig,


vi hörs mina einstains när jag är klar

Pussssssss på er mina isotoper :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0