iwa

sitter här och fundera på vad jag ska göra i morgon om jag ska vara själv hemma hela dagen
och be lirre komma över, eller om jag ska följa med mina föräldrar och min syskon och
shoppas, saken är den att jag ska stor shoppa i götet, så egentligen behöver jag
inte åka, men ändå shoppa låter lockande, sååååå lockande,

på kvällen blir det party ett bra tagsedan nu men, nu är vi i gång igen
eftersom det är halloween så ska man spexa till outfiten lite,
massssssssssa bilder komemr imorgon
märker att jag är HEMKST dålig på att lägga upp bilder på mig
och saker jag gör haha , jaa ni fattar,

ne nu ska jag kollar på en film johan glans har gjort han är så
rolig kanske blir jag trött,

puss på er sötnosaaaar

Nattinatt//Ermina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0