just a wonderfull day.




PEOPLE! hur är det, med mig är det toppen, så himla bra dag fullt med energi and
i like it, skoldagen har varit hyfsat bra, internationell eknomi dock ganska
sömnmedle men sedan på fysiken slåg det till, och då blev jag pigg, vi hörde att maten i skolan
var blä vilket inte alls är ovanligt, så våra två chaffisar körde upp till donkan så blev vi
mätta och betlåtna, sedan var det religon. jaa tråkigt

det var min dag trevlig va, hah
i alla fall kvar har jag en kväll tillsammans
med min kärlek ( psykologi boken)
pluggpluggpluggplugg
sedan vid kl 8 är det träning
sedan med plugg

i love it like that.

Kisses,

Kommentarer
Postat av: Matilda

härlg bild

2008-10-25 @ 14:04:10
URL: http://matildafiona.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0