lista

 

 

fruktansvärt utråkad så svarade på denna listan :)

 

1. Var är din mobiltelefon? - brevid mig
2. Var är din (o-)äkta hälft? - i La ( zac efron)
3. Ditt hår? - tokmörkt
4. Din mamma? - bäst
5. Din pappa? - bäst fast ibland ( jagvet mer en ett ord
6. Det bästa du vet? - SOMMMAR
7. Din dröm inatt? - att jag hittade min snodda cykel och att min bästa vän hade tagit den haha
8. Din dröm/ditt mål? - att få ett bra och ett hälsosamt liv samt bli art director elelr chefredaktör för ett stort företag
9. Rummet du är i? - mitt egna
10. Din hobby? - Fashion is my passion
11. Din skräck? - ORMAR, SPRUTOR
12. Var vill du vara om 6 år? - klar med min utbildning och bo i La, milano, paris eller NY
13. Var var du igår kväll? - hemma jag är sjuk
14. Vad du inte är? - egoist
15. En sak du önskar dig? - jag har allt jag behöver, men hmm om jag får önska en Ny gardrob tvillingarna olsens kanske
16. Var du växte upp? - i sverige småland och lite norrland fast pyttelite
19. Det sista du gjorde? - skrev det som är överst
20. Dina kläder? - rocks :)
21. Din TV? - min tv är utbytt mot mina syskons
22. Ditt/dina husdjur? - har inga vill ha vove men mamma tåll inte
23. Din dator? - är bra
24. Ditt humör? - sjukt
25. Saknar någon? - min mor/farmor,
26. Din bil? - har ingen men familjken är volvo
27. Något du inte har på dig? - jacka?
28. Favoritaffär? - H&M they got everything
29. Din sommar? - sög
30. Älskar någon? - massa
31. Favoritfärg? - cream vitt
32. När skrattade du senast? - innan
33. När grät du senast? - på morgonen hade så ont,

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0