oh take me back to the start

hejsan, min dag har varit toppen :) jag och lirre cyklade bort till mcdonalds
och skulle äta men jag åt två tuggor på min cheesburgare och några pommes
sen vart jag mätt, om det var kul vi satt framför två albanskt par som satt och pratade
albanska hela tiden och eftersom bägge lirre och jag är därifrån så fattade vi allt
och jag tror inte de fattade att vi albaner haahha såå satt de och skämtade och
hade väääärldens roligaste dialakt jag grät av skratt lirre med haahha jag
brukar inte gråta av skratt men det var skiiiiit kul jag önskar jag kunde spelat in något hahhaah

vänta hittade en video man hör lite precis innan jag börjar dö av skratt
och jag säger så här

lirre kan du säga något elelr för att vi satt och inte sa något och bra skrattade hahah såå därför

ohh jag vet ine hur man lägge in om någon vet säg till ahah

jaa sen tränande jag arobic oh boy om det var härligt och träna,

ohh yes :D

thats it // E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0