Onsdag

mitten av vecka, det är höst, det regnar ut, jag är sjuk och är trött

ja så kan det vara ibland. igår låg jag i min säng i minst 4 timmar kunde inte
somna, så blir man så där arg på sig själv för att man inte kan somna
så ställde jag klockan på halv 7 men råkade stänga av den, jag är direkt itne
en morgon människa ( det kan ni fråga min klass) men jag hoppas jag blir bättre på det
i vilket fall som helst så kom jag till skolan och fick reda på att lektionen på morgonen
var inställd, och att jag började 20 i 11 ja helt fantastiskt med tanken på att jag bara sov
i två timmar, ja så är det i alla fall

jag känner att jag behöver komma iväg. det hade varit perfek för en resa
eller lov som tack och lov är om mindre än 2 veckor you got to love that,

i alla fall nu ska jag dricka te och ta en alvedon och försöka somna,

hoppas ni har haft en bra onsdag,

// Ermina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0