People get over yourself

Helt seriöst talat jag håller på bli så fruktasvärt irriterad över en sak.
Nummer 1 som ni bör vet om mig, visst har vi alla varit falska och
sagt saker vi inte menat jag har varit falsk kan jag säga
7,8,9,1 på gymnasiet 4 år, tror ni inte jag lärt utav det jag har vuxit i från
allt sånt skit där man låsas vara någon man ej är. Nu tycker jag
det är mest patetiskt va den du är. bli respekterad för den du är istället,
jag kör mitt race like me or not jag bry mig faktiskt inte, så länge jag trivs med
mig själv och har mina bästa vänner som jag kan lita på så trivs jag som fisken i
vattnet, jag skulle aldrig få för mig att gå fram till en person jag inte kommer
bra överens med, och lägga på ett ansiktet och sedan gå bakom hennes rygg
och snacka om henne , jag har gjort det tidigare och gör det ALDRIG, igen
samma sak gäller människor som kommer fram till mig fasten de inte tycker
om mig och sedan gå bakom min rygg,

men ändå går man och litar på fel människor, varför vara vän med en person
om du vill den illa helt seriöst bättre och inte ha några vänner då. så mitt råd till alla
är var dig själv och var ärlig, för sanningen kommer ikapp dig för eller senare,

så där, det var allt för mig, ganska uppjagad just nu över en sak som har hänt
på grund av detta många fler en jag är det. hoppas människor som gjort något sådant
lärt sig av sina misstag , jag har hoppas ni med har,

//E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0