Projekt arbetet

I morgon har jag bara en lektion och det är naturkanskap B, sen har jag  inga fler lektioner
så jag ska sitta tillsamman med lirre & Anela och göra klart vår collection, jag har gjort
tre ritningar och anela har samt gjort några nu åter står att se vad vi kan koka i hop tillsammans
olika stilar i ett. jah älskar utmaningar, fast Lirre och Anela kommer nog hata mig i slutet av
arbetet , ahhah för när det handlar om modet ja jah tar det ett steg knäppar, yes box,

i alla fall vet ni vad vårt märke heter?
Life in Technicolor

varför heter det så just för att jag gillar annourlunda namn och
vi ville inte heta något som uteslutar våra namn utan något som är bra
och trevligt jag tackar min ipod för hjälp av valet och låten kommer från ingen annan
än Coldplay, och det var den låten som konseren började spela som intoduktion
you got love it, i morgon ska jag släppa med mig en masssssssa tidningar för insperation,
ska smyg fota lite med min mobil

btw jag älskar nokia e 71 den är helt perfekt. jaa i alla fall nu är jagh super tröttt

Godnatt Honey's

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0