told u so

sitter här med världens huvudvärk, kom hem från alma för en stund
sedan, var väldigt trevligt, vi satt och pratade en stund och bestämde oss för
att kolla på filmen 21, men han dock bara se slutet så ska försöka se den snart igen
var riktigt bra lite svår för min smak det där med fotografisk minne och siffror
not my thing men att kolla på det ganska skoj dock, i vilket fall som helst
ut är det vinter säg vad ni vill jag kalar det vinter det är frost, och halt och minus
grader, nu fattas snö kommer väl snart de med antar jag,

frästen har ni sett så gulligt, jag kan inte låta bli att kolla på hur
sött detta är,

 

gwen stefanis son kingstone och toby ( spidermans ) dotter
naaaw gulllllit, de lär nog bli hollywood eliten om några år ska ni se

ne nu ska jag sova,

Puss// Ermina

Kommentarer
Postat av: andreas schreiber

krya pa dig gumman

2008-10-30 @ 02:36:59
URL: http://andreasschreiber.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0