whatever you like to say, say it now

sitter här, lite svårt och somna,  fortfarande sjuk
slog nog rekord på att dricka vanilj te på en dag
bra för min hals i guess, inte för att det har hjälpt
särskilt mycket, i vilket fall som helst
eftersom jag är sjuk får jag sitta hemma hela helgen
wiiie till det jag har inte varit utanför dörren på två dagar,
känns som om jag är i ett fängelse ahha ne skojar bara
jaao så jag har inte haft särskilt mycket att göra,
så jag bestämde mig för att kolla på one tree hill
gamla avsnitt, början var så fruktansvärd bra nu
jaa inte som innan, jag blir alltid så himla känslosam
när jag kollar på något avsnitten, jag älskar hur det
börjar med ett citat från en känd författare, i bland när man
själv inte vet vad man ska säga är det nog lättare att låta någon
annan säga det, jag tar oftast min hjälp av musik,

musik är ett sätt för många människor att släppa ut sina känslor
för ibland känner vi likadant och då kan det vara skönt att veta att man
inte är själv,

jaaa i alla fall, nu när jag ändå är vaken och inte kan sova, vilket jag
borde har inte vilat på hela dagen, kan jag likaväl slänga upp 10 tio
av mina favorit låtar,

so long sweethearts yours //Ermina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0