when things just always be in your memories

hej jag sitter här och snyftar lite på varför? för jag sitter och lyssnar
på fix you från konseren hittade denna på youtube,
ni förstår inte hur underbart det var jag önskar jag
kunde tagit med er, fy vad underbart

lyssna ba på hur underbart han sjung
 

videon är lånad. av en på youtube,

Ni tror jag är dum i huvet som sitter här och lipar haahhah jag tycker det, men denna
låten betyder så mycket för mig, låten i sig är världens mest underbra låt, att höra den
live samt fix you seriöst kan inte fatta att jag lever att jag inte fick  en hjärt attack så fort den kom



fix you, av världens bästa band människor you name it

JAAAAAAAAAAG VILL TILLBAKA JA SKA TILLBAKA

nu ska jag sova, och drömma mig till mina älsklingar vi möts igen vi gör det,

sooo long huns

your Ermina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0