You wish!

hej idag är det ingen vanlig dag för i dag är det en äckel dag.

OBS nu kommer massa klagomål,

okej nummer ett mina stupebyxor gick sönder och för att toppa det hela
så gick de inte bara sönder på ett stället utan så fort jag rörde dem poffff
sa det,  och ja som en gång tänkte vara lite smart och köpa lite tjockare
i guessssss not. jag gick till stan för att skaffa visa kort samt fixa internet bank
så skulle jag hoppa på bussen jag gick fram till bussen och helvetet bara åkte 
iväg seriöst, han borde stämmas. så lilla jag med min STORA väska fick ta oss
en låååång för lång promenad hem vf fick jag gå , det ska jag tala om för er
för allla cyklar som jag äger blir snodda

nej nu räcker det nog pratat och klagat jag gillar inte mig själv när jah är så
här, ska gå och lägga mig en stund, och återkommer kanske med en anning tur
om någon tillåter det,

So long.

//E

Kommentarer
Postat av: Matilda

Tack :D 399 kr från Bikbok :D

2008-10-26 @ 14:47:38
URL: http://matildafiona.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0