A moment like this




(mer bilder kommer sen och även videon,)





Nu tänkte jag sammanställa hela kvällen,


Igår var världens bästa kväll, jag kommer aldrig glömma det,
vi hade världens stress igenom till globen, jag glömde plånboken
hemma hos hassans syster, och hassans kort funkade inte och man
fick inte ha videokamera med sig in, och eftersom vi fick hitta biljetter
i sista minuten vilket jag ångrar så in i helvet att jag inte boka tidigare,
alla biljetter jag hittade vart slutsålda så vi fick tag i en kille på blocket som
hade 2 biljetter läggst upp i globen, vilket var hemskt att sitta på, visst jag
såg allt jag ville see i minsta detalj men jag hade kunnat ge alla pengar ivärlden
att få ståå där nere med alla andra, men nästa gång då ska jag köpa min biljett
först av alla.

okej nu går vi till Coldplay,
Det var helt magiskt, de spelade Life in technocolor
instrumentalt i början och då hade de nät på så man såg inget man
bara hörde, men sedan började de spela voilent hill, och gud då fattade man
att man satt det bara några meter från gruppen som får en att åka till en helt annan
värld, sen kom en utav världens vackraste låt. Fix you alla i globen sjöng med, varenda än
det var helt fantastiskt. jag kunde knappast tro att Chris Martin sjöng den mitt framför mig
( ocgh alla andra i globen) nu ska ni få höra hela gängte sprang upp i publiken mitt i mot
mig och började spela i publiken på en liten sen,
om jag inte dog av avendsjuka jag villle bara hoppa över, där sjöng de
The Scentist, om de var vackert helt underbart.

sen kom kvällens favorit VIVA LA VIDA,
helt sjukt underbart jag tror knappt någon satt still till den,
när alla trodde det var slut så skappade alla i globen egen viva
la vida sound och guess what de kom ut igen och spelade YELLOW
amazing,hela kvällen var helt underbar, sååå härligt att see chris martin
springa hej vilt på globen

let's just say i´ll never forget this day,
it was magical,


Oh just take it back to the start

Kommentarer
Postat av: Natalia

åååh jag såg också de live!! det var..AMAZIIIIIING!:D

2008-09-21 @ 00:52:53
URL: http://nataliavelasquez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0