Friends <3



en kanon bra dag i dag ju längesen jag hade så skoj
lirre hassan och coffe var här och vi skulle kolla på'
en film med johnny depp eftersom hassan insiterade
oss om att den var så himla bra, för att johnny depp var
med i den filmen var riktigt dålig, enligt mig och lirre
det vart en musikal sååå surt, men idag fick jag min mobil
alla mina kontakter är borta, hur kul som helst, men hassan
fixade min ipod idag med MILJONER TACK FÖR DET verkligen
nu har jag masssssa oasis och coldplay och mycket annat skit
bra jag är överlyckligt jag har wonderwall live jag  ryser varje gång
jag hör den underbara låten den är helt underbara asså den utav
Oasis, den bästa versionen någonsin jag skulle betalat vad som
helst för att få se den live, wow feelings till den låten i alla fall
sen fick jag och lirre lite tips av killarna såå bra är dem,

ja allt var skit skoj i alla fall thanks for a nice daaay :)

nu ska jag lägga mig och lyssna på oasis till jah somnar

Ps Det är 2 veckor till COLDPLAY

peace and love // Ermina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0