Heeeej :D



i morgon är det fredag och det är såååå här bra
för vet ni vad, idag fyller världens bästa Alma år
hon blir precis lika mogen och häftig som jag
bra va och i morgon ska vi se till att fira det så
det skriker om det right :)

Idag vart jag med lirre hela dagen gjorde vi någon nytta
absolut inte som vanligt, vi är så himla töntiga tillsammans
men bra töntiga så där så det blir alldeles för kul, vi
skulle kolla på rush hour 3 men vi orkade inte så vi
kollade på idol vilket jag inte ångrar idag var det bra
den killen som jag tror sjung sist han med sin egna låt
dude you just stole my heart han sjung som en ängel
inte för jag har hört en ängel sjunga men ni vet vad jag menar

han var lätt grymast hitils wiiie :)

frästen idag har jag varit riktigt trött jag tror inte ens jag var
vaken i skolan helt seriöst fy tusan vad trött jag var inte bra alls
men jag kunde inte somna satt och lyssnade/ kollade på Oasis
live unpluggd med wonderwall då kan man inte sova kan jag lova
får inte bli det idag, nee men om jag ska ta och sätta på mig
mina pyjamas och kolla på ett gammal avsnitt av inget annat en
HEROES

Ha det bäst SNYGGING

// E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0