Home

Borta bra men hemma bäst , och borta menar jag skolan
men vilket tur jag hade då att det är helg nu och i kväll bjuds det
till med kalas hemma hos fröken Alma, det ska bli
jätteskoj med trevliga människor, jaa man kan inte önska sig mer
i alla fall jag och lirre var och fikade efterskolan och på stigs i värnamo
sitter det några äldre men så är så himla knasiga ushhh jag blir irriterad


det var skoj sen har det nog inte hänt så mycket eller jo jag
måste bara beundra Lirres otrolig fina tavla som jag fick se idag
utav sand blev den , och då tänker ni Urk men oh nej den är
absolut helt snyggg and i love it,

ne nu måste jag städa mitt rum lovade mamma att jag skulle

Pussssss på er Sötisar

Kommentarer
Postat av: L.G

meen åhh vad du är snäll! som kommenterar offentligt på din blogg om min tavla :D nu är jag känd som L.G konstnäääääääääääär:) jepp that mee ;) höhö.. men emme jag kan gör en sådan tavla till dig med vettuu!:)

2008-09-25 @ 13:28:15
Postat av: svar

nämen dåå nu blev du glad va ahha . och på tal om tavla jag vill ha en stor tavla med Coldplay got it svart vit och sen lite färg i vissa ställen :) picasso :)

2008-09-26 @ 10:12:59
URL: http://californiendream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0