i just like to break things don't u

hej jag råkar vara världens smartaste  klantskalle
jag har ju fått min nokia och min syster har en sony ericsson
mobil, och då har hon en sådan grej till ett mines kort så man kan överföra till datorn
och jag tänkte jag kan pröva och se om den kommer in där
klart jag gör det vad händer skiten fastnar får jag ut den hm?
neeej själklart jaggör verkligen vad som helst för att få ut skiten
och till slut får jag ut den kanske till och med förstörde min syster
usbminne, jaa inte nog med det min mines kort är nu aa sönder,
bra gjort va, men jag hade ändå planer på att köpa ett nytt
men nu har jag dock inget alls på mobilen , inget som i INGET
alla låtarna gone, alla bilder gone, jaa vem skyller jag på, ingen mindre en
mig, ush. så dumt gjort,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0