life on space?

har ni någonsin funderat om det finns liv på rymden?
nu kanske ni undrar varför jag frågar det jo för i dag på
engelska c så diskuterade vi om det fanns eller inte fanns

men jag tror faktiskt att det finns jag menar varför skulle bara vi
leva över hela universum, jaa men samtidigt hur vet jag om det finns
det då. jaaa det är en fråga som egentligen inte berör mig det minsta
men jag kan inte sluta undra, fatta häfftigt om det fanns jag hade
gärna viljat träffa en rymdvarelse riktigt häftigt

tror ni på rymdvarelse?

ne nu räcker det med rymden nu ska jag hem till lirre och prata
om vårt företag alltså massa Moooodemodemodemode talk

Byebye babes :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0