Minnen

egentligen borde jag gå lägga mig men jag orkar inte
som tur har jag sovmorgon i morgn såå jag får sova ut,
i alla fall jag hade myspace ett tag så jag gick in på den
och fann hur mycket roliga bilder som helst ni måste ba se
hahaah såå nu kommer några komma ,



hahaah jag och lirre i 1an tror jag , ahah



HAHAAHAH samma pose jag har säkert redan haft med den ,
såna jävla posers vi är haha likadant med klockrent,



jaaag vill ha lugg nu men jag vågar inte har vänta tusen år
på att den ska växa ut såå nej eller ?




ettt helt årsen men guud vad kort mitt hår var shit jag
trodde det var längre ahahhha ,omggg



för ett årsen jag och almaaa innan jag klippte av mig allt hår , hahah



föör att ni är världens bästa människor, ni slår alla, :)

såå det var allt jag hittade en del onödiga bilder men i alla fall
lite kul :)

nu ska jah nog sova känner mig trött

XOXO//E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0