tisdag

jag är på världens partyhumör just nu varför?
ingen blekaste men det lär nog blev en hel del
fest för mig till helgen ican't complain

idag i alla fall har jag väntat på min mobil , stil
not here, jag är sån när jag vet att jag väntar på något
och det kommer snart så ställer jag in mig på att det
kommer hela tiden. förutom tråkiga grejer då men ni fattar

idag har vi när jag säger vi menar Jag & Lirre
gått hela vägen till folkhögskolan som ligger en bra bit i
från där liridita och jag bor, i alla fall jag som är världens
smartaste människa väljer att sätta på mig High Heels
and yes there are someone who loves me paying for
my mistakes yes there is and i don't like that person,

jaa så där gick jag segt som en myra och liridita gick
med lika segt som mig för hon hade träningsvärk.
men vet ni vad det tog oss en hel timma att komma hem
värnamo är pyttelitet och det tog oss EN TIMMA
ja det är helt sjukt, men det var kul, för bägge vi två
blir helt knäppa i huvudet när vi inte orkar mer,

ganska skoj, jaa nu börjar idol igen hörs snart

// E

Kommentarer
Postat av: L.G

hahah! ohh herreguuud vilken walkande de var, kändes som evight att komma i mål(hem)

:). men joo de var kul skrattde precis.. åt ingenting, verkligen!, men du människa, du är ju en Hiro(heros)du hittade min cykel!!!! :D u made my day! thank uuuu<3

2008-09-25 @ 13:22:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0